Podemos ha presentat sengles denuncies contra el director d’OK Diario, Eduardo Inda, i el propietari del Canal 33 de Madrid, Enrique Riobóo, als quals acusa d’haver mentit en la seva compareixença al Senat, on van afirmar que el partit havia estat finançat per Veneçuela i l’Iran. El delicte pot comportar entre sis mesos i un any de presó o una multa de 12 a 24 mesos.

Podemos afirma que les acusacions d’Inda i Rioboó com a testimonis de la comissió d’investigació parlamentària són “rotundament falses i constitueixen fets d’extrema gravetat” que podrien ser “constitutius de delictes de calúmnies i/o injúries”, al “mentir afirmant que existeix finançament il·legal del partit sense proves que ho sustentin”.