Prensa Ibérica ha creat una direcció estratègica de continguts del motor, que assumeix Xavier Pérez, responsable de la secció de motor a El Periódico de Catalunya i coordinador adjunt de continguts del temàtic Neomotor del mateix grup.

D’aquesta manera, Prensa ibérica pretén impulsar la informació sobre el sector des del vessant de producte i des d’enfocaments més actuals, com la transformació cap als serveis de mobilitat, la sostenibilitat en l’automoció, la innovació tecnològica o la connectivitat del futur.

“En un moment en què la societat i el món del motor es troben immersos en una transformació total, des de Prensa Ibérica volem accelerar, donar un pas més i acompanyar un sector que considerem estratègic, amb la transformació dels nostres productes de motor”, assenyala Xavier Pérez.

Neomotor, el projecte impulsat el 2018 on conflueixen tots els actius de Prensa Ibérica en el sector de l’automoció, continuarà sent una prioritat. “Els esforços es dirigiran a enfortir el nostre compromís com a grup i apostarem per una nova visió més enllà del producte. Ens interessen les històries, les experiències i, sobretot, la relació de l’usuari amb el seu entorn i el sector”, apunta Vicente Montoro, gerent de l’àrea de motor de Prensa Ibérica.