Els mitjans digitals del grup Prensa Ibérica van registrar al novembre una audiència conjunta de 23.144.464 usuaris únics, segons el mesurament de GfK, que representa un increment del 48% respecte al mes anterior.

Els 23,1 milions de navegants fan pujar Prensa Ibérica fins al segon lloc de la classificació per grups de comunicació, només per darrere de Prisa (24,7 milions), i per davant d’Unidad Editorial (21,8), Vocento (21,7), Godó (17,7) i Henneo (15,4).

Prensa Ibérica destaca que tots els diaris del grup creixen de forma “notable” en les dades de GfK, destacant El Periódico, amb 9,8 milions d’usuaris únics i un increment del 58%.

“Aquest avenç generalitzat en audiència posa en relleu l’aposta digital del grup Prensa Ibérica, que els últims anys ha fet una forta inversió en innovació tecnològica per adaptar les seves capçaleres a l’ecosistema digital i els nous hàbits dels lectors a través de continguts de qualitat”, apunta el grup.