Prensa Ibérica Media s’ha associat amb Inred, la xarxa d’agències especialista en màrqueting local, que posarà al servei de marques i clients l’oferta de mitjans del grup.

“Aquest acord amb Inred representa una oportunitat per al nostre grup ja que, avui en dia, els consumidors esperen més proximitat amb les marques i, per tant, les marques també volen estar més a prop de seus clients actuals i potencials”, explica Juan Ramón Rodríguez, director comercial corporatiu de Premsa Ibèrica.

“Invertir en clau local porta molts beneficis perquè implica més qualitat en la posada en escena de productes i serveis, millora la seva traçabilitat i al mateix temps es dona suport a l’economia local. Per tot això, el nostre acord és clau per oferir tant als nostres lectors/usuaris com als nostres anunciants i agències un espai on puguin trobar, d’una banda, productes i serveis que responen a les seves demandes, i de l’altra, una publicitat més eficaç i efectiva”, afegeix Rodríguez.

“El poder comptar amb un dels grups més importants de premsa regional, al qual ens uneixen els mateixos objectius de fer grans a les marques globals en els diferents territoris, significa una excel·lent oportunitat per apropar i fer encara més rellevants les campanyes de comunicació de grans marques nacionals a través de les 32 capçaleres locals i les 12 seus d’Inred a Espanya, coordinat tot des de la seva central a Madrid. Hem contrastat que el ROI és més gran quan fas aquesta baixada local a les campanyes”, assenyala Pedro Montero, director executiu d’Inred.