El primer trimestre de 2023, Prisa ha aconseguit un benefici net de 5,2 milions d’euros, mentre que en el mateix període de l’any passat va guanyar 100.000 euros. A més, obté un benefici d’explotació de 51,4 milions d’euros, un 115,7% més que els 23,8 milions de 2022.

De gener a març de 2023, el grup va generar uns ingressos d’explotació de 266,9 milions d’euros, un increment del 26,7% en comparació als 210,6 milions de l’any passat.

La divisió de Prisa Media registra unes pèrdues d’explotació de 4,2 milions d’euros, una millora del 52,7% respecte dels 8,9 milions negatius dels primers tres mesos de 2022. A més, els ingressos creixen un 18,2% fins als 97,6 milions d’euros. Dels ingressos, 66,8 milions corresponen a la publicitat (+7,3%) i 13,4 a la circulació (+1,4%).

Pel que fa a la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 57,3 milions d’euros, un augment del 66,7% respecte dels 34,3 milions del primer trimestre de 2022. En aquest àmbit, els ingressos van ser de 169,6 milions, un creixement del 32,2%.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram