Foto: Carlos Rosillo

La nova divisió de mitjans del grup Prisa ha presentat la seva estructura organitzativa, amb la qual busca una gestió “més àgil i eficient” basada en la transformació digital i en la convergència de recursos al voltant de set àrees transversals: comercial, digital i tecnologia, àudio, operacions, recursos humans i talent, legal, i màrqueting i audiències.

Aquestes àrees “se centraran en la recerca d’eficiències i sinergies, donant servei a totes les capçaleres del grup amb l’objectiu que es focalitzin únicament i exclusiva en la creació i distribució de continguts”, assenyala Prisa Media.

Comitè de direcció

La nova estructura de Prisa Media es reforça amb un comitè de direcció encapçalat pel president executiu, Carlos Núñez, i format pels responsables de les set àrees: Marisa Manzano (comercial), José Gutiérrez (digital i tecnologia), Vanessa Hernández (operacions), Marta Bretos (recursos humans i talent), Javier Muñoz (legal), María Jesús Espinosa de los Monteros (àudio), i el responsable de màrqueting i audiències, pendent de confirmar. Juntament amb ells hi ha la cap de gabinet de presidència del grup, Pilar Gil.

També hi seran els directors dels negocis a Espanya i Amèrica: Ignacio Soto (director general de la SER, Los40 i Cadena Dial), Juan Cantón (director general d’El País, As, Cinco Días i El HuffPost), Felipe Cabrales (director general a Colòmbia), Francisco Cabañas (Mèxic) i Ricardo Berdichesky (Xile).

Per la seva part, les direccions editorials de Pepa Bueno (El País), Montserrat Domínguez (Cadena SER) i Vicente Jiménez (As) continuaran centrades en la generació de continguts, i el seu treball amb el comitè de direcció estarà coordinat a través de Carlos Núñez.

“Prisa Media té un gran equip per afrontar l’evolució digital del grup, combinant joventut i experiència, talent intern i extern, i un ferm compromís amb el desenvolupament professional de la dona en l’organització”, destaca el president executiu.

L’objectiu d’aquesta estructura és “ajudar a orientar-nos proactivament cap als nostres subscriptors, lectors, oients i anunciants; maximitzar el valor dels nostres continguts i audiències; fomentar la interactuació entre capçaleres; fer la nostra cultura de treball més col·laborativa, més àgil i fonamentar-la en les dades per fer-la més eficaç, alineant-la per abordar el mercat global en espanyol”, afegeix Núñez.