Els primers sis mesos de l’any, Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 14 milions d’euros, una millora del 75,1% respecte dels 56,2 milions negatius del mateix període de 2021. A més, el grup obté un benefici d’explotació de 10,1 milions, quan fa un any va perdre 28,4 milions.

De gener a juny de 2022, els ingressos de Prisa van ser de 388,2 milions d’euros, un increment del 26,8% en comparació als 306,2 milions de l’any passat.

La divisió de Prisa Media registra unes pèrdues d’explotació de 2,5 milions d’euros, una millora del 81,8% respecte dels 13,7 milions negatius del primer semestre de 2021. A més, els ingressos són de 186,2 milions, un 6,3% més. Dels ingressos, 111,5 milions corresponen a Prisa Radio (+15,4%) i 72,3 a Prisa Noticias (–8,1%).

Per la seva part, la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 16,7 milions d’euros, quan en els primers sis mesos de 2021 va obtenir unes pèrdues de 5,3 milions. En aquest àmbit els ingressos són de 202,5 milions, un augment del 53,7%.