Els primers sis mesos de l’any, Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 56,2 milions d’euros, una millora del 73,5% respecte dels 212,1 milions negatius del mateix període de 2020. A més, el grup obté unes pèrdues d’explotació de 28,4 milions d’euros, una millora del 25,4% en comparació als 38,1 milions de fa un any.

De gener a juny de 2021, els ingressos de Prisa van ser de 306,2 milions d’euros, un 13,3% menys que els 353,2 milions de l’any passat.

La nova divisió de Prisa Media registra unes pèrdues d’explotació de 13,7 milions d’euros, una millora del 74,6% respecte dels 54 milions del primer semestre de 2020, ara amb uns ingressos de 175,2 milions, un 17,4% més.

En aquesta divisió, l’àrea de ràdio marca unes pèrdues d’explotació de 9,5 milions (una millora del 71,8%) amb uns ingressos de 96,6 milions (+18,7%). Per la seva part, l’àrea de premsa obté unes pèrdues de 3,2 milions (una millora del 82,8%) amb uns ingressos de 78,6 milions (+18,2%).

Per la seva part, la divisió d’educació, Santillana, registra unes pèrdues d’explotació de 5,3 milions d’euros, quan els primers sis mesos de 2020 va obtenir un benefici de 20,2 milions. En aquest àmbit els ingressos són de 131,7 milions (–35,7%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram