El primer trimestre de 2022, Prisa ha aconseguit un benefici net de 100.000 euros, mentre que en el mateix període de l’any passat va perdre 13,8 milions. A més, obté un benefici d’explotació de 23,8 milions, quan el 2021 va registrar pèrdues de 4,5 milions.

De gener a març de 2022, el grup va generar uns ingressos d’explotació de 210,6 milions d’euros, un increment del 32,8% en comparació als 158,5 milions de l’any passat.

Prisa atribueix aquest resultat a la reestructuració realitzada al llarg del 202, a la millora operativa de les divisions d’educació i mitjans, i a la nova cultura financera del grup.

La divisió de Prisa Media registra unes pèrdues d’explotació de 8,9 milions d’euros, una millora del 35% respecte dels 13,7 milions negatius dels primers tres mesos de 2021. A més, els ingressos creixen un 7,2% fins als 82,5 milions d’euros. Dels ingressos, 48,7 milions corresponen a Prisa Radio (+17,9%) i 34,2 a Prisa Noticias (–4,6%).

Pel que fa a la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 34,3 milions d’euros, un augment del 166,6% respecte dels 12,9 milions del primer trimestre de 2021. En aquest àmbit, els ingressos van ser de 128,4 milions, un creixement del 56,6%.