L’emissora nord-catalana Ràdio Arrels han tancat de manera satisfactòria la campanya de micromecenatge endegada per finançar un nou portal, el qual es preveu que estigui operatiu a la primavera. En total ha recaptat 15.230 euros (l’objectiu eren 15.000) de 262 mecenes. Per al director de l’emissora, Albert Noguer, l’èxit de la campanya “subratlla l’estimació del públic envers la nostra ràdio, que produeix una gran empatia amb els seus auditors i benefactor”.

El projecte de nou web s’emmarca en el procés de renovació amb el qual Ràdio Arrels vol iniciar una nova etapa adaptada als nous temps i garantir la seva continuïtat. L’objectiu és créixer i no només a la Catalunya Nord, sinó a tots els territoris de parla catalana.

L’emissora amb seu a Perpinyà explica que la nova RàdioArrels.cat serà “una cruïlla tecnològica amb so i text, imatges i interactivitat, en mode 3.0”. L’objectiu és convertir el mitjà en un punt de referència informativa de la Catalunya Nord per als Països Catalans.  

Amb el nou web, Ràdio Arrels oferirà més agilitat informativa i també incrementarà la seva presència a les xarxes socials. El nou portal també permetrà escoltar la ràdio en directe i a la carta, així com posar a disposició dels oients el fons documental.

Ràdio Arrels, impulsada fa 35 anys, és l’única emissora 100% en català de la Catalunya Nord. Compta amb una plantilla de quatre persones i una trentena de col·laboradors voluntaris. Actualment, emet quatre hores de producció pròpia en directe, que es completa amb continguts de Catalunya Ràdio i la Xarxa de Comunicació Local.