Aquest divendres, El Economista ha assegurat que la cadena de televisió Al-Jazeera estava ultimant la compra de Mediapro aprofitant les dificultats financeres de la productora catalana i amb el gran al·licient de fer-se amb l’explotació dels drets audiovisuals de FC Barcelona i Reial Madrid, entre altres equips de la lliga espanyola. Jaume Roures, en la presentació de la propera temporada de Gol TV, ha negat totes les informacions publicades.

El mitjà econòmic ha informat de “fonts coneixedores de les negociacions” que la cadena qatariana podria anunciar l’operació “en breu”, i que comptaria amb el vistiplau de la Lliga de Futbol Professional (LFP) i la Secretaria d’Estat d’Esports davant la guerra que mantenen Mediapro i Prisa, la qual podria posar en perill l’inici de la competició.

De fet, la relació entre la productora catalana i la cadena de Qatar no és nova. Una filial de Mediapro, Unitecnic, realitza la producció de la cadena Bein, llançada a França l’any passat per Al-Jazeera. A banda, segons El Economista, Mediapro (via Imagina) va comprar el 51% d’Overon en mans d’Abertis Telecom per vendre l’empresa a Al-Jazeera.