Foto: Jaime Partearroyo / Spainmedia

SpainMedia ha fitxat Sara Campelo Ortega com a directora de comunicació. La periodista serà la responsable de liderar l’estratègia comunicativa de les diferents marques del grup (Forbes, Forbes Women, Tapas Magazine, Nautik i Highxtar), a més de gestionar les relacions amb els mitjans de comunicació i la reputació corporativa.

Sara Campelo ocupa la vacant de Jimena Azinovic, nova directora de continguts Forbes House, el club privat de la marca Forbes a nivell mundial.

Campelo s’uneix a SpainMedia després d’uns mesos com a directora de comunicació a EFD Studios. Anteriorment havia dirigit la comunicació del grup Secuoya (2013-2020) i la productora Plano a Plano (2020-2023). També ha ocupat diverses responsabilitats a les agències NoHo, Burson Marsteller, Torres y Carrera, AdverPR i Side By Side d’Atresmedia.

En el camp periodístic, Sara Campelo va treballar durant onze anys al diari ABC, primer com a redactora de televisió i comunicació (2000-2007) i després com a cap de societat (2007-2011).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram