Secuoya Studios ha cerat una nova companyia especialitzada en la comercialització i distribució de continguts entre el grup i l’agència CTMOBS, liderada per Sergio Pizzolante. El productor executiu assumeix la presidència de Secuoya Studios Commercial & Distribution, en la qual participa com a accionista minoritari.

Amb la creació de la nova companyia, Secoya vol assolir la integració de l’estudi en totes les fases dels projectes audiovisuals del grup. La seu estarà a Miami i comptarà amb oficines d’operacions a Mèxic, Los Angeles i Madrid.

La nova comercialitzadora i distribuïdora de Secuoya es presenta com una peça clau en l’estratègia de l’estudi. Més concretament, es busca articular la capacitat de prevenda per llicenciar finestres internacionals de distribució que permetin prefinançar produccions amb propietat intel·lectual pròpia; rendibilitzar al màxim tots els drets d’autoria de l’estudi a través de vendes internacionals posteriors, i consolidar-lo com a focus d’atracció de nous continguts propis globals.

Sergio Pizzolante compta amb una àmplia trajectòria en el sector. Entre 1997 i 2015 va ser directiu a HBO Latin America Group, OLE Communications i Sony Pictures Networks Latin America & Brazil. El 2016, Pizzolante va crear l’agència CTMOBS, enfocada a connectar continguts, talents, drets i socis estratègics en el desenvolupament, producció i distribució.