Prensa Ibérica Media ha incorporat Sergi Guillot com a nou director general, amb l’encàrrec d’avançar en el desenvolupament d’un nou model de negoci i afrontar els reptes actuals de la comunicació.

Expert en tecnologia i anàlisi de dades, fins ara Guillot era president executiu de Rebold, empresa especialitzada en comunicació i màrqueting digital resultant de la fusió d’Acceso i Digilant, pertanyents al grup ISP Digital.

El directiu dependrà de la presidència executiva i la conselleria delegada del grup, i s’encarregarà de coordinar les quatre direccions generals: negoci, continguts, jurídica i financera.

Abans de presidir Rebold, Sergi Guillot va ser conseller delegat d’Acceso de 2008 a 2017, on va impulsar el seu procés de transformació. Prensa Ibérica destaca que el nou director general acredita una àmplia experiència en el desenvolupament de solucions innovadores en el mercat del media & consumer intelligence a partir de l’anàlisi de dades.

Per altra banda, Prensa Ibérica incorpora una nova capçalera, El Día, de Tenerife. El grup ha arribat a un acord amb l’editora Editorial Leoncio Rodríguez per adquirir una participació majoritària

El grup compra El Día de Tenerife

Prensa Ibérica ha arribat a un acord amb Mercedes Rodríguez, editora i directora del diari El Día de Tenerife, i la seva filla Adriana, per adquirir la participació majoritària que ambdues posseeixen a Editorial Leoncio Rodríguez, editora de la històrica capçalera.

Al desembre, la junta d’accionistes d’El Día va aprovar una ampliació de capital per valor de 3 milions d’euros per facilitar l’entrada de Prensa Ibérica i garantir la seva viabilitat econòmica.

A les Canàries, Prensa Ibérica ja editava La Opinión de Tenerife i La Provincia-DLP. El director del primer, Joaquín Catalán, dirigirà la nova adquisició del grup.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram