
Abril conduirà el programa ‘I ara què?’ a La 2Cat [foto: Sidecar Media].
D’aquesta manera, Sidecar Media inicia una nova etapa de la mà de Marta Ribalta, Eva Merseguer i Sílvia Abril, amb l’objectiu de potenciar la creació de formats propis per a televisió i plataformes. A més, la productora reforça la seva estructura creativa i empresarial i consolida el seu posicionament dins del sector audiovisual català.
L’actriu i presentadora s’estrenarà el 10 de març amb I ara què? a La 2Cat
L’anunci coincideix amb l’estrena d’I ara què?, el nou programa setmanal protagonitzat per Sílvia Abril, que arribarà a la franja de prime time de La 2Cat el pròxim 10 de març. L’espai oferirà una mirada humorística i contemporània sobre la realitat quotidiana, fidel al to irònic i proper que caracteritza l’actriu.
I ara què? suposa una nova col·laboració entre Sílvia Abril i Sidecar Media, i s’inscriu dins la línia editorial de la productora, centrada en la creació de continguts actuals amb identitat pròpia i vocació de públic ampli.
Una productora amb mirada femenina

Sílvia Abril, Marta Ribalta i Eva Merseguer [foto: Sidecar Media].
En els darrers anys ha desenvolupat projectes de ficció i entreteniment per a diferents cadenes i clients, entre els quals hi ha la sèrie El gran sarao (TNT / Warner Bros – Discovery), La recepta perduda (La 2Cat), Road Trip (TNT), En router (RTVE Play) o Tot torna (3Cat).


