Poc a poc es va completant la programació del Sitges Next, que se celebrarà els dies 29 i 30 d’abril. Enguany, el festival d’innovació en comunicació i new media ha programat la taula rodona El futur del branded content, amb la qual vol posar de manifest les controvèrsies d’aquesta disciplina emergent.

La sessió comptarà amb la participació de Marc Ros, CEO i fundador de l’agència Aftershare.tv i cofundador de l’acceleradora d’start-ups Conector i la productora de branded content 60dB, i de Carles Manteca, director comercial i de màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. La sessió estarà moderada per Sergi Nebot, director de la revista sobre el sector publicitari Control.

A banda, el Sitges Next ha programat la ponència Innovació al servei de la creativitat, a càrrec de Gema Núñez, consultora d’agències creatives de Google, que presentarà les innovacions tecnològiques de l’empresa al servei de la creativitat publicitària.

El certamen també comptarà amb Xavi Conesa, director de serveis al client de Visyon 360, empresa de producció de continguts interactius amb tecnologies emergents. Conesa oferirà la conferència El poder dels new media, on es posarà a disposició del públic la tecnologia amb què treballa l’empresa (realitat augmentada, virtual, wearables o experiències 4D).

Per la seva part, també s’ha convidat Juan Santa-Cruz, cofundador de l’estudi EspadaySantacruz, que pronunciarà la ponència Quan l’art i la innovació es fusionen, durant la qual mostrarà alguns dels seus projectes més notoris, el seu procés creatiu i la posada en escena, fruit d’una contínua investigació sobre la tecnologia digital i l’storytelling.

Tots aquests noms s’afegeixen als dos que ja s’havien fet públics: el de Juan de Dios Llamas, director d’intel·ligència digital de l’agència JWT, que oferirà la ponència Com sobreviure al Big Data, i el de Gem Romero, director de planificació estratègica de LOLA MullenLowe, que impartirà el taller L’ètica com a avantatge competitiu en la publicitat.

Properament, l’organització del festival anunciarà nous ponents i activitats per a l’edició d’enguany. 

Concurs de campanyes

El Sitges Next 2016 duu com a lema Awarding the clichés of the future, today i es presenta amb diverses novetats respecte l’edició pilot de l’any passat, pensada per fer boca i marcar la línia a desenvolupar.

La principal és la posada en marxa d’un concurs de campanyes de comunicació amb set guardons: Gran Premi Sitges Next (a la campanya o projecte més innovador), Estratègia i creativitatContingutsData i tecnologiaNew mediaWhat’s Next i Talent. Les categories estan formades per diferents subcategories (en total són 25) per tal de segmentar el concurs en funció dels continguts de les campanyes o les seves adaptacions i processos.

Les campanyes s’han d’haver exhibit durant l’any 2015 en qualsevol tipus de suport, i el termini per presentar candidatures finalitza el 14 d’abril. El preu per participar és de 75 euros per peça.

Els premis del Sitges Next recullen la filosofia que identifica el festival com a plataforma de presentació i exposició dels treballs innovadors en l’àmbit de la comunicació, tant en el terreny de les idees i el missatge com en les formes, les estratègies i els processos per a comunicar-los.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram