El festival d’innovació en comunicació i new media Sitges Next va lliurar aquest divendres al vespre els seus premis, una de les grans novetats d’aquesta segona edició. En total s’han lliurat vuit guardons per distingir la tasca dels professionals que aposten per les noves tendències del sector, des de grans agències ja consolidades fins a nous creadors.

Gran Premi Sitges Next a la Innovació

Agència: Sra. Rushmore
Anunciant: Vodafone
Peça: Alcanza la Luna

Estratègia i creativitat

Creativitat

Agència: Lola MullenLowe
Anunciant: Cornetto
Peça: Movie kiss

Campanya de comunicació

Agència: Aftershare.tv
Anunciant: Kelme
Peça: Back to Kelme

Xarxes socials

Agència: Yslandia
Anunciant: Reebok
Peça: ZPump Urban Fit 

Continguts (branded content)

Marca comercial

Agència: Arena Media
Anunciant: Gas Natural
Peça: Cinergía

Marca sense ànim de lucre

Agència: Lola MullenLowe
Anunciant: Universitat Autònoma de Barcelona i revista Líbero
Peça: Fútbol vs Alzheimer

Data i tecnologia

Agència: Tiempo BBDO
Anunciant: Orca
Peça: Bestplacetoswim.com

What’s Next

Acadèmia: Brother Barcelona
Anunciant: Fit Toy

60 candidatures

En la primera edició dels premis s’han presentat una seixantena de campanyes de comunicació, tant de grans agències com de petites, totes de l’Estat, majoritàriament de Barcelona i Madrid. A més, també s’han presentat directament alguns anunciants, el que és un bon símptoma de la volada que agafa el certamen, segons destaca el seu director, Xavier Duran.

L’objectiu de Sitges Next és que, en properes edicions, s’incrementin les campanyes inscrites, hi participin també empreses internacionals, i els premis esdevinguin de referència en el sector.

El jurat estava format per Rafa Soto, fundador de l’agència Herraiz Soto & Co; Àlex Ademà, director creatiu digital a DDB i director acadèmic a Brother Barcelona; Ferran López, director creatiu freelance a Abbott Mead Vickers BBDO London; Xavi Tribó, cap de tecnologia a Glassworks Barcelona; Gil Blancafort, fundador CEO de l’agència Yslandia; Emma Pueyo, directora creativa freelance; André Hilário, gerent de marca global d’Adidas; Isahac Oliver, director creatiu executiu a &Rosàs Barcelona, i Pep Torres, fundador del Museu d’Idees i Invents de Barcelona.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram