La quarta edició del festival d’innovació en comunicació Sitges Next se celebrarà els dies 4 i 5 de maig amb el lema What’s Next? El certamen renova el format de ponències i estructura la programació en quatre blocs temàtics: automoció, banca, música i turisme. En comú, la innovació com a motor de canvi.

El primer bloc temàtic, dedicat al sector de l’automoció (divendres 4 de maig, 10. 30 h), ha programat les ponències Visualització CGI: Computer Generated Imagery en disseny d’automoció, amb Manel Garcés, visualization & cigital processes design manager a SEAT; ‘Por siempre jamás’, d’Audi, una moraleja del siglo XXI, a càrrec de Carlos Alcón, director creatiu en proximity, i Jesús Díaz, músic i fundador de Music in Silence; Disrupting the Automotive industry voxel by voxel, amb Virginia Palacios, strategy consumer development director d’HP 3D Printing; i D’Automoció a Automobile: La connectivitat com a eix del nou model de saló, amb José Miguel García Guirado d’Automobile Barcelona.

El segon bloc és el de la banca (divendres, 12 h) i presenta les següents ponències: Projecte Alma: La xarxa social social, amb Beatriz Bahima, directora Mk digital de Fundació la Caixa, Jorge Segarra, responsable creatiu del projecte, de &Rosàs, i Marta Puidemasa, editora del projecte, de &Rosàs; Service Digital Design: Innovación desde la visión del usuario, a càrrec d’Enric Llopart, head of client & business development a Tribal Worldwide; Com ser on tu siguis?, amb Xavi Gassó, director de presència digital de Banc Sabadell; Every brand is a media brand. Examples of the Financial sector, amb Carlo Rombolá, managing director de LaviniaNext; i Cas pràctic d’inversió de Banc Sabadell a una startup de publicitat, a càrrec de Yolanda Pérez, directora de BStartup de Banc Sabadell, i Marc Elena, CEO i cofundador d’Adsmurai.

El tercer bloc està dedicat a la música (divendres, 16 h), i compta amb les ponències: Festival In-edit: De campanya a producte, a càrrec d’Uri Altell, cofundador del certamen; Rock and Roll Branding, amb Jordi Ballera, director d’Edelman Madrid; Fan to Business. Conocer, llegar, ofrecer y fidelizar, d’Oriol Bonet, bateria del grup Love of Lesbian i promotor de Fangazing; The pleasure of music, amb Dani Pearson, cofundador i CCO de Domestic Data Streamers; Fábrica de sueños, amb Anna Mastrolitto, emprenedora, artista i fundadora de Livesountracks & She’s in Control; i El fenomen dels concerts sota demanda, a càrrec de Pau Corbalán, CEO de Cooncert.

El darrer bloc és el dedicat al turisme (dissabte 5, 11 h) i les ponències són: Barcelona i el seu ecosistema tecnològic com a pol d’atracció de talent local i internacional, amb Ricard Castellet, CCO de Barcelona Tech City; Innovació en comunicació turística, a càrrec d’Enric López C., director del Màster Oficial en Direcció d’Empreses Turístiques EU CETT-UB; #ItsRiuTime, amb Albert Martínez, director de publicitat i comunicació digital de RIU Hotels & Resorts, i Ramón Azofra, CEO de The Summer Agency; Experiencias inmersivas en espacios reales: cómo la domótica aumenta la experiencia virtual, a càrrec d’Ignasi Capellà Ballbé, CMO & business development & co-funder de Broomx; Always Barcelona: Interactive citizens, amb Daniel Bargalló, director de branded content a Broadcaster, i Vincenzo Angileri, narrative director de Folch; i Les tendències en posicionament digital del sector turístic, a càrrec de Marc Vidiella, cap d’estratègia digital de NothingAd.

A banda del programa dels quatre blocs, el festival també ha presentat la imatge de la quarta edició, protagonitzada pel lema What’s Next?, obra de l’agència Ogilvy. “Anticipar-se va ser sempre una qüestió de supervivència i en comunicació també ho és. O innoves o estàs condemnat al fet que els teus missatges no arribin. Perquè el que ens empeny cap al futur sempre ha estat la resposta a aquesta pregunta. Així, per respondre-la, i representar el que està per venir, hem picat l’ullet publicitari a Max Headroom i el seu moviment ciberpunk”, expliquen els seus creadors.

Les entrades i abonaments del Sitges Next 2018 es posaran a la venda en els propers dies a través del web del festival.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram