Henneo ultima el llançament de Mujer.es, un nou vertical que properament veurà la llum a tots els diaris digitals del grup. Per dirigir la nova capçalera ha incorporat la periodista Sonia Fornieles Sánchez.

El nou vertical abordarà temes relacionats amb moda, bellesa, benestar, estil de vida i tendències, tot assumint el relat de la transformació del paper de la dona en tots els àmbits socials. El llançament de Mujer.es s’emmarca en el pla de potenciació de l’àrea de verticals digitals d’Henneo.

Sonia Fornieles va iniciar la seva trajectòria com a redactora en suplements del diari ABC (1997-2002), i després va ser redactora de la revista Mía (2002-2004); editora de bellesa de Nova (2004-2005); cap de la secció de bellesa i salut de la revista AR (2006-2015), i redactora en cap del suplement Buena Vida d’El País (2015-2016). Posteriorment es va incorporar a Zeta, on va ser redactora en cap i directora de la revista Stilo, i directora de desenvolupament de negoci de l’àrea de revistes del grup.