Squirrel Media ha tancat el 2023 amb un benefici net de 17,602 milions d’euros, multiplicant per 3,8 els 4,648 milions de l’exercici anterior. A més, el benefici d’explotació del grup és de 17,940 milions, 4,3 vegades més que el 2022.

L’any passat, Squirrel Media va obtenir uns ingressos d’explotació de 131,944 milions d’euros, un increment del 67% respecte dels 79,131 de l’exercici anterior.

Dels ingressos, 58,312 milions provenen de la producció i distribució de continguts (multiplicant per 8 els de 2022); 32,343 milions de la publicitat (–10%); 30,545 milions dels mitjans de comunicació (+16%), i 10,342 dels serveis tècnics i tecnològics (+17%).

Per àrees, la de continguts registra un benefici d’explotació de 12,173 milions d’euros, la de mitjans de 5,335 i la de publicitat de 3,311 milions. Per la seva part, l’àrea de serveis tècnics i tecnològics perd 65 milions.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram