Tot i els esforços per mitigar l’impacte econòmic arran del boicot publicitari a La noria, finalment Telecinco ha optat per liquidar un dels seus programes emblemes després de cinc anys, tot i que oficialment és una absència “temporal”. I això que, poc a poc, la publicitat havia tornat al programa presentat per Jordi González, tot i que no als mateixos nivells.

Segons la cadena, l’espai “cedeix temporalment” el lloc a El gran debate, programa sorgit de La noria precisament per recuperar els anuncis perduts en prime time pel boicot. Així doncs, l’espai, igualment conduït per González i produït per La Fábrica de la Tele, haurà de duplicar les hores (de dues a quatre) per cobrir el forat que deixa l’absència de La noria a la graella.

La cadena justifica aquesta mesura “indefinida” per l’actual conjuntura econòmica, que “no deixa de sumar assumpte d’alt interès per a l’anàlisi i l’intercanvi d’idees i opinions”. Amb tot, abans de prendre la decisió definitiva, el passat dissabte La noria va caure de la graella per emetre un especial de quatre hores i mitja d’El gran debate. Els resultats van ser prou bons com per suprimir La noria indefinidament.