El 2021, Telecinco ha estat la cadena més vista a Espanya per desè any consecutiu amb un 15% de quota de pantalla mitjana (quatre dècimes més que el 2020), seguida d’Antena 3, que se li acosta amb un 13,8% (guanya dos punts).

Per la seva part, La 1 registra un 8,8% de share, sis dècimes menys que el 2020, fins ara el seu mínim històric. Per darrere es troben laSexta, amb un 6,4% (retrocedeix sis dècimes); Cuatro, amb 5,3% (en perd una), i Trece, amb el 2,2% (també en baixa una).

Des de 2014, la classificació anual de les cadenes generalistes a l’Estat es manté invariable.

Canals temàtics

L’any que hem deixat enrere, La 2 s’ha mantingut al capdavant dels canals temàtics amb el 2,9% de quota de pantalla (una dècima més que el 2020), seguida amb un 2,4% de Nova (–0,1) i Factoría de Ficción (–0,2); Energy amb 2,1% (–0,2); Divinity 1,9% (repeteix resultat), i Neox amb 1,8% (–0,2).

Amb l’1,7% de share hi ha Paramount Channel (–0,1); amb l’1,6% DMax (–0,1); amb l’1,4% Atreseries (–0,1) i Mega (–0,1); amb l’1,1% Clan (–0,5) i DKiss (+0,1), i amb l’1% Gol (+0,2), Boing (–0,1) i Canal 24 Horas (–0,1).

Finalment, amb el 0,7% trobem Ten (+0,3); amb 0,6% Teledeporte (+0,1), Be Mad TV (–0,1) i Disney Channel (–0,2); amb 0,4% Real Madrid TV (+0,1), i amb 0,3% Bom Cine (=).

Audiències de desembre

Al desembre, en el conjunt de l’Estat, Antena 3 va mantenir el lideratge per segon mes amb un 13,8% de quota de pantalla (sis dècimes menys que al novembre), deixant enrere Telecinco amb 13,2% (cau vuit dècimes).

Per darrere es troben La 1 amb un 9% de share (retrocedeix quatre dècimes); laSexta amb un 6,4% (suma una dècima); Cuatro amb 5,1% (en perd una), i tanca el rànquing de generalistes Trece amb un 2,1% (també en puja una).