Mediaset España està posant a punt un canal dirigit al públic masculí que competeixi amb Nitro, d’Antena 3, i completi l’oferta televisiva del grup després de la compra de Cuatro. Amb tota probabilitat, el nom amb el que es treballa és Xtra i el seu llançament es podria produir després de l’estiu, segons avança PRNoticias. El nou canal ocuparia la darrera freqüència lliure del múltiplex de Cuatro.

De fet, abans de posar en marxa Divinity, el canal que ocupa la freqüència de CNN+, Telecinco ja havia anunciat que treballava en un projecte per al target masculí, però finalment va quedar en guaret davant la urgència de buscar un substitut per al canal de notícies (a banda del pont de Gran Hermano). 

Amb el llançament d’Xtra, Telecinco i Antena 3 competirien directament en una altra àrea temàtica: a part de les cadenes mare, Factoria de Ficción i La Siete s’enfronten a Neox, i Divinity a Nova. Mediaset completa la seva oferta de canals amb Boing i Cuatro.