El mercat de les plataformes de continguts audiovisuals per internet cada cop està més concorregut. Telefónica ha posat en marxa Movistar+ Lite, una oferta dirigida a persones no clients de la companyia.

És el primer cop que Telefónica ofereix el seu servei televisiu de forma individual, i d’aquesta manera entra a competir amb les ofertes de Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Filmin i Sky.

El preu és de 8 euros mensuals i permet la reproducció en dues pantalles simultànies. L’oferta inclou un mes de prova i no hi ha compromís de permanència.

El paquet inclou els canals #0, #Vamos, Movistar Series, Movistar Seriesmanía, FOX, TNT, Comedy Central i AMC, a més del catàleg de sèries, pel·lícules i documentals que es pot veure a través de Movistar+: unes 300 sèries i documentals, 270 pel·lícules i 60 programes en servei sota demanda amb continguts tant propis com de tercers.

El nou servei estarà disponible a partir d’aquest dimecres mitjançant l’aplicació de Movistar+ per a ordinadors, mòbils i tauletes (IOS i Android), Smart TV (Samsung, LG i televisors amb Android TV integrat) i dispositius HDMI (Amazon Fire TV Stick i dispostitius Android TV). Properament també estarà disponible a Chromecast i Apple TV.

Movistar+ Lite té la mateixa interfície que Movistar+ i incorpora les mateixes funcionalitats: vídeo sota demanda, versió original, subtítols i accessibilitat per a persones amb discapacitat visual o auditiva. Properament també estaran disponibles les funcions de gravació i de continguts dels últims set dies.