El diari digital de cultura popular Tornaveu s’ha incorporat al Grup Món, que continua creixent i ampliant continguts. La capçalera editada per l’Ens de l’Associacionisme Cultural Català busca fer arribar la informació sobre cultura popular a un públic més ampli i genèric.

El Grup Món ofereix a Tornaveu la plataforma tecnològica de desenvolupament propi que millorarà la seva capacitat editorial, a més d’una major penetració social. El nou disseny del digital de cultura popular dona més protagonisme a la imatge i als continguts transmèdia.

Tornaveu va néixer el 2009 amb la intenció de comunicar la cultura popular i donar visibilitat a la feina de les entitats i associacions. Amb aquest acord de col·laboració, el mitjà vol “establir sinergies amb un grup de comunicació de referència i aconseguir un millor posicionament web”.

La presidenta de l’ENS, Rosa Maria Provencio, considera que les entitats han millorat la difusió de les activitats que organitzen al conjunt de la ciutadania. “Un dels reptes que tenim pendents és traslladar les inquietuds i debats de la cultura popular al conjunt de la societat”, apunta. En aquest sentit, la avança que la nova etapa de Tornaveu inclourà més opinió i reportatges en profunditat.

El Grup Món actualment aplega deu capçaleres temàtiques i territorials (El Món, Tot Barcelona, Món Terrassa, Món Esport, Món Planeta, Tot Economia, Vadegust, Vadevi i Vadevi Balears), a més d’altres mitjans aliats, com Catorze, iSabadell, La Clau i El Cinèfil.