Ramon Grau, president de Totmedia. El grup Totmedia continua expandint-se i incorporant noves capçaleres. Per una banda, l’editora ha posat en marxa Tot Rubí, un nou diari digital que pretén ser una eina útil que funcioni com a element cohesionador entre ciutadans, comerços, empreses, entitats, institucions i col·lectius de la ciutat. Tot Rubí es presenta com un mitjà “amb vocació de servei al territori, proper, fresc, popular, transversal i integrador”.

Per l’altra, Totmedia ha llançat Bellaterra Diari, un mitjà “integrador, lliure i participatiu”. En aquest cas, la capçalera va néixer fa set mesos com a secció del Tot Sant Cugat, però ara ha fet el salt i s’ha presentat com a mitjà independent i nova edició local d’elMón, del qual n’ha assumit el disseny.

Així doncs, el grup queda format pel diari digital generalista elMón (que el setembre de 2015 va agafar el relleu d’elSingular); les edicions locals de delCamp, Món Terrassa (estrenada el mes passat), l’històric Tot Sant Cugat i els nous Tot Rubí i Bellaterra Diari; i els mitjans temàtics Via Empresa i Vadevi