Durant el mes de novembre, TV3 va copar els 15 programes més vistos a Catalunya, un fet inaudit. El programa més vist va ser l’especial de la nit electoral del passat 25 de novembre, amb 904.000 espectadors de mitjana, seguit del Gran Premi del Brasil de Fórmula 1 del mateix dia (894.000) i el debat electoral entre les set forces parlamentàries del dia 18 (853.000).

Després hi ha el Barça-Alabés del 28 de novembre (834.000); el Crackòvia del dia 12 (818.000); el Telenotícies migdia del 26 (801.000); el TN vespre del 5 (779.000); el TN cap de setmana migdia del dia de les eleccions (768.000), i el Caçador de bolets del 22 (757.000).

Tancant el Top 15 de programes més vistos hi ha el TN cap de setmana vespre de l’11 de novembre (750.000); el 30 minutsLa independència pas a pas del dia 4 (750.000); El convidat dedicat a Joaquim Barraquer del 12 (737.000); el Polònia de l’1 (734.000); l’APM? Extra del diumenge 18 (719.000), i el partit de futbol Madrid-Borussia Dortmund del 6 de novembre (664.000).

En total, TV3 va col·locar 23 espais entre els 40 més vistos i va liderar les audiències 23 dels 30 dies del mes. A més, els TN migdia van liderar 17 jornades i els TN vespre ho van fer dues.

TV3 manté el liderat a 3,5 punts de Telecinco

Amb aquestes xifres, la cadena pública catalana ha liderat l’audiència del novembre a 3,5 punts de la segona. En concret, TV3 ha tancat el mes amb un 15% de quota de pantalla (dues dècimes menys que a l’octubre), mentre que Telecinco s’ha quedat amb un 11,5% (cau tres dècimes). Per darrere, Antena 3 obté un 11,1% de share (es manté); La 1, un 7,2% (perd vuit dècimes); La Sexta (guanya set dècimes) i Cuatro (en perd tres) intercanvien posicions amb el 5,4 i el 5,1%, respectivament, mentre 8tv tanca la classificació amb el 3,8% de quota (es manté).

Quant a la resta de cadenes del grup de Televisió de Catalunya, el 3/24 i el Super3/33 registren cadascun un 1,5% de quota de pantalla (ambdós es mantenen), mentre Esport 3 obté un 1,2% (torna a guanyar una dècima).

Antena 3 s’acosta a Telecinco

En el global de l’Estat espanyol, Telecinco ha liderat el novembre per novè mes consecutiu amb un 14,3% de quota de pantalla (sis dècimes menys). Per darrere se li acosta Antena 3, amb el 13,9% de share (vuit dècimes més), que es manté per tercer mes per davant de La 1, que continua en caiguda lliure amb un 10,6% (baixa vuit dècimes). Tanquen la classificació de les generalistes Cuatro, amb el 5,7% (guanya una dècima), i La Sexta, amb el 5,4% (es manté).