
A continuació es troben Antena 3, amb un 10,5% de share (una dècima més); La 1, amb el 6,8% (perd 1,1 punts i fa el seu mínim històric); La Sexta, amb el 5,9% (es manté); Cuatro, amb un 5,8% (en puja tres), i 8tv, amb un 3,5% de quota (perd una dècima).
A banda, al juny TV3 ha situat un total de 20 programes entre els 40 més vistos, 10 dels quals entre els 15 primers. A més, ha estat la cadena més vista 20 dels 30 dies del mes, i ha liderat el rànquing de programes durant 21 jornades, 16 de les quals amb els Telenotícies.
Quant a la resta de canals de TVC, el Super3/33 obté un 1,8% de quota de pantalla (torna a pujar una dècima), el 3/24 es manté en l’1,1%, i Esport3 marca un 1,4% (dues dècimes menys).
Telecinco manté el liderat a l’Estat

Per la seva part, La 1 obté un 9,6% de share (cau 1,5 punts) i registra el seu mínim històric, mentre que Cuatro, amb el 6,4% (guanya sis dècimes), avança La Sexta, que marca un 6,2% (repeteix resultat).
El Super3/33, líder en valoració

Quant a les cadenes generalistes, TV3 encapçala la classificació amb 8,1 punts (puja una dècima), seguida de La Sexta amb 7,9 (es manté); Cuatro i Antena 3 amb 7,7 (ambdues repeteixen resultat); i La 1 i Telecinco amb 7,5 punts (totes dues cauen una dècima).


