TV3 ha estat la cadena més vista en un març marcat per la pandèmia del coronavirus i l’increment del consum televisiu, i ja acumula 32 mesos consecutius de lideratge.

En concret, TV3 ha registrat una quota de pantalla del 16,3% (suma 1,2 respecte al febrer), el millor resultat en març des de 2010. A més, es distancia de les seves perseguidores més immediates: Telecinco, amb un 10,7% de share (perd set dècimes), i Antena 3, amb el 8,5% (en cau vuit).

Per darrere es troben laSexta, amb el 7,9% de quota (guanya 1,6 punts); La 1, amb un 6,9% (set dècimes més); Cuatro, amb un 4,8% (retrocedeix sis dècimes), i Trece, amb 1,8% (en perd una). Finalment, 8tv tanca el març amb un 0,9% de share, el mateix resultat que els tres mesos anteriors.

Per altra banda, al març TV3 ha estat la cadena més vista 28 dels 31 dies del mes; ha liderat el rànquing de programes 30 dies, tots gràcies als Telenotícies, i ha situat 29 espais entre els 40 més vistos, entre els quals 19 dels 20 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 registra un 2,6% de quota (suma un punt respecte de febrer); el Super3/33 un 0,5% (cau una dècima), i l’Esport3 fa el seu mínim històric amb un 0,3% (per dues dècimes).

Telecinco continua líder a l’Estat

Al març Telecinco ha tornat a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 19è mes consecutiu amb un 14,3% de quota de pantalla (sis dècimes menys que al febrer), seguida d’Antena 3, amb un 11,5% (perd tres dècimes).

Per darrere es troben La 1, amb un 10,1% de share (guanya un punt); laSexta, amb un 8,3% (puja 1,6 punts); Cuatro, amb 5,4% (retrocedeix set dècimes), i Trece, amb un 2,2% (repeteix resultat).