TV3 va ser de nou la cadena més vista al març, ja acumula 20 mesos consecutius de lideratge, i a més amplia distàncies. En concret, la televisió pública va registrar un 14,5% de quota de pantalla, tres dècimes més que al febrer.

Per darrere, Antena 3 continua en segon lloc amb el 10% de share (perd tres dècimes) per davant de Telecinco, amb un 8,5% (repeteix resultat).

A continuació es troben La 1, amb un 7,1% de quota (guanya quatre dècimes); laSexta, amb el 6% (es manté); Cuatro, amb 4,3% (una dècima menys), i Trece, amb un 1,8% (puja dues dècimes).

Finalment, la nova 8tv tornar a registrar un 0,8% de quota de pantalla, el mateix resultat que els dos mesos precedents.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 30 dels 31 dies de març; va liderar el rànquing de programes en 29 ocasions, 28 de les quals gràcies a una edició del Telenotícies, i va situar 21 espais entre els 40 més vistos, dels quals 6 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va fer un 1,1% de share (perd una dècima); el SX3/33 un 0,6% (repeteix resultat), i l’Esport3 un 0,9% (igual que les dos mesos anteriors).

Antena 3 manté el lideratge a l’Estat

Al març, en el conjunt de l’Estat, Antena 3 va ser líder per 17è mes consecutiu amb un 14,1% de quota de pantalla (una dècima menys que al febrer), seguida de Telecinco, amb un 11,2% (puja dues dècimes).

Per darrere es troben La 1 amb un 9,1% de share (suma quatre dècimes); laSexta amb un 6,3% (en guanya una); Cuatro amb 5,1% (cau dues dècimes), i tanca el rànquing de generalistes Trece amb un 2% (repeteix resultat).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram