TV3 va ser de nou la cadena més vista a l’abril i ja acumula 45 mesos consecutius de lideratge, ampliant així el rècord assolit el març de 2019.

En concret, el mes passat TV3 va registrar un 14,5% de quota de pantalla de mitjana, dues dècimes menys que al març. Per darrere se li acosta Telecinco amb un 13,9% de share (puja set dècimes).

Tot seguit es troben Antena 3 amb un 10,7% (cau nou dècimes); La 1 amb 6,5% (en perd tres); laSexta amb 6,2% (sis menys); Cuatro amb 4,5% (baixa una dècima), i Trece amb 1,6% (repeteix resultat). Finalment, 8tv va fer un 0,8% de share, una dècima més que al març.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 19 dels 30 dies d’abril; va liderar el rànquing de programes 29 dies, sempre gràcies a una edició del Telenotícies. A més, va situar 19 espais entre els 40 més vistos, dels quals 6 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,4% de quota de pantalla (puja una dècima respecte al març); el Super3/33 un 0,5% (recula una dècima), i l’Esport3 un 0,5% (també en perd una).

Mínim de La 1 a l’Estat

A l’abril, Telecinco va tornar a ser la cadena més vista en el conjunt de l’Estat per 32è mes consecutiu amb un 16,2% de quota de pantalla (cau una dècima respecte del març), mentre que Antena 3 va fer un 13,8% (sis menys).

Per darrere La 1 va fer el seu mínim històric amb un 8,3% de share (recula quatre dècimes), seguida de laSexta amb 6,6% (baixa dues dècimes); Cuatro, amb 5,1% (guanya una dècima), i Trece, amb un 2,1% (en perd una).