TV3 va ser de nou la cadena més vista al març i ja acumula vuit mesos consecutius de lideratge. A més, es distancia de les seves perseguidores més immediates.

En concret, TV3 va registrar un 14,9% de quota de pantalla, tres dècimes més que al febrer. Per darrere es manté Antena 3, amb un 11,1% (perd un punt), seguida de Telecinco, amb 9,2% (retrocedeix dos punts).

A continuació es troben laSexta, amb un 7,3% de share (guanya quatre dècimes); La 1 amb 6,7% (repeteix resultat); Cuatro amb un 4,7% (una dècima menys), i Trece, amb un 1,5% (també en perd una).

Finalment, 8tv va fer un 0,8% de quota, el mateix resultat que al febrer.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista els 31 dies de març; va liderar el rànquing de programes 30 dies del mes, sempre gràcies a una edició del Telenotícies, i va situar 23 espais entre els 40 més vistos, dels quals 8 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,4% de quota de pantalla (una dècima més que al febrer); el Super3/33 un 0,4% (repeteix resultat), i l’Esport3 un 0,7% (guanya una dècima).

Mínim de Telecinco a l’Estat

Al març, en el conjunt de l’Estat, Antena 3 va ser líder per cinquè mes consecutiu amb un 14,4% de quota de pantalla (el mateix percentatge que al febrer), i es distancia de Telecinco, amb un 11,9% (cau 1,6 punts), igualant el seu mínim històric mensual (d’agost de 2018).

Per darrere es troben La 1 amb un 8,5% de share (puja una dècima); laSexta amb un 7,4% (en guanya dues); Cuatro amb 5,8% (creix mig punt), i tanca el rànquing de generalistes Trece amb un 2,2% (perd una dècima).