La cadena pública manté el lideratge televisiu, segons la tercera remesa de dades del 2011 del Baròmetre. A més, torna a fer-ho en les quatre províncies, i onada a onada, es segueix distanciant de la segona. En concret, TV3 assoleix un 17,4% de quota de pantalla a tot Catalunya, recuperant així les dues dècimes perdudes en les dues anteriors onades, mentre que Telecinco torna a caure quatre dècimes i es queda amb un 12,7% de share.

A continuació trobem La 1 amb l’11,6% de quota (torna a baixar, tot i que només una dècima), que es manté per davant d’Antena 3, que continua caient poc a poc i es queda amb un 11% (tres dècimes menys). La Sexta continua en cinquè lloc, ara amb un 6,4% de quota (torna a perdre dues dècimes), mentre que Cuatro es queda en un 5,8% (tres dècimes menys). Després de les sis grans continua 8TV amb un 2,8% de quota de pantalla, dues dècimes menys que en l’onada anterior.

Quant els canals temàtics, el més vist és Clan TVE amb un 2,1% de share (es manté) i 506.000 telespectadors de mitjana diària (9.000 més que en l’anterior onada). Per darrere, amb un 2% (una dècima més) hi ha el canal 3/24 amb 696.000 espectadors (+25.000), i amb l’1,9 empaten el Canal 33 (perd una dècima) amb 612.000 espectadors -6.000) i Antena.Neox (també perd una dècima) amb 496.000 de mitjana (es manté). Amb un 1,7% de quota hi ha La 2 (es manté) amb 500.000 espectadors (en guanya 12.000) i Antena.Nova (es manté) amb 331.000 (+7.000).

Per la seva part, Factoría de Ficción fa un 1,5% de quota (puja dues dècimes) i 369.000 espectadors (+29.000), mentre que Disney Channel es queda amb un 1,3% (una dècima menys) i 379.000 (-8.000).

Amb un 1,2% (un dècima més) trobem Teledeporte amb 318.000 espectadors (+11.000) i amb un 1,1% hi ha el Canal 24 Horas amb 358.000 (+17.000) i La Siete amb 309.000 (+2.000).

Per cadenes autonòmiques, el rànquing el lidera TV3 amb un 67,8% de quota de pantalla (tres dècimes menys), seguida de 8TV amb un 11,1% (perd vuit dècimes), el 3/24 que guanya un lloc amb el 7,9% (puja tres dècimes), el Canal 33 amb un 7,6% (en perd una), el Super3 amb el 2,8 (en suma una) i IB3 amb un 0,1% (baixa la dècima que va guanyar en l’anterior onada).

Quant a les televisions locals i comarcals, Barcelona TV seguiria en primer lloc amb 85.000 telespectadors diaris de mitjana (en guanya 7.000), seguida de Teletaxi TV, amb 33.000 espectadors (en perd 1.000). A continuació es mantenen 25TV amb 32.000 espectadors (en suma 3.000), Lleida Televisió amb 24.000 (-1.000) i Canal Taronja amb 16.000 (es manté).

Tot seguit hi ha TVB Badalona amb 14.000 espectadors (en suma 2.000), Televisió de Girona amb 13.000 (en torna a sumar 1.000), i Canal Reus TV amb 13.000 (+2.000) que puja un lloc.

Amb 11.000 espectadors de mitjana diària hi ha Mola TV (es manté tot i perdre una posició) i Canal Terrassa Vallés (+1.000). I amb 10.000 es mantenen Televisió de l’Hospitalet i Canal Català Barcelon.

Puja el consum televisiu

Pel que fa al consum televisiu global, les televisions aconsegueixen 5.924.000 espectadors, 16.000 més que en l’anterior onada, mentre que la seva penetració entre la població passa del 91,8% al 92,1. Pel que fa a les dades de fa un any, el mitjà televisiu augmenta en 80.000 espectadors, quan el percentatge de penetració era del 91%.