TV3 va tornar a ser la cadena més vista al febrer i ja acumula 19 mesos consecutius de lideratge. En concret, la televisió pública va registrar un 14,2% de quota de pantalla, nou dècimes menys que al gener.

Per darrere, Antena 3 es manté en segon lloc amb el 10,3% de share (repeteix resultat), per davant de Telecinco, amb un 8,5% (recupera set dècimes).

A continuació es troben La 1, amb un 6,7% de quota (perd tres dècimes); laSexta, amb 6% (guanya dues dècimes); Cuatro, amb 4,4% (en puja sis), i Trece, amb un 1,6% (una dècima menys).

Finalment, la nova 8tv registra un 0,8% de quota de pantalla, el mateix resultat que al gener.

Per altra banda, TV3 va ser la cadena més vista 27 dels 28 dies de febrer; va liderar el rànquing de programes també en 27 ocasions, sempre gràcies a una edició del Telenotícies, i va situar 18 espais entre els 40 més vistos, dels quals 8 entre els 10 primers.

Quant a la resta de canals de Televisió de Catalunya, el 3/24 va registrar un 1,2% de share (el mateix resultat que al gener); el SX3/33 un 0,6% (suma una nova dècima), i l’Esport3 un 0,9% (es manté).

Antena 3 continua líder a l’Estat

Al febrer, en el conjunt de l’Estat, Antena 3 va ser líder per 16è mes consecutiu amb un 14,2% de quota de pantalla (el mateix percentatge que al gener), seguida de Telecinco, amb un 11% (guanya mig punt).

Per darrere es troben La 1 amb un 8,7% de share (perd set dècimes); laSexta amb un 6,2% (puja dues dècimes); Cuatro amb 5,3% (en suma una), i tanca el rànquing de generalistes Trece amb un 2% (retrocedeix dues dècimes).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram