La xarxa de microblogging acaba de publicar Twitter for Newsrooms, una guia on explica els diferents recursos que ofereix als periodistes i les utilitzats que pot tenir tant per als professionals com per als mitjans. Així, Twitter fa diferents recomanacions tant per guanyar visibilitat com pel que fa al procés informatiu i la publicació i seguiment de continguts. Per orientar sobre com utilitzar els diferents recursos que ofereix la xarxa, la guia es divideix en quatre àmbits: informar, participar, publicar i continguts extres.

Entre d’altres, Twitter for Newsrooms destaca la importància que els periodistes tinguin un perfil recognoscible i que utilitzin el nom amb el que signen els articles. La xarxa social també valora la importància d’integrar les piulades i els perfils personals als webs de les notícies per obtenir més visibilitat, i presenta una sèrie d’eines per aconseguir diferents tipus d’integració.

“Twitter és una eina que tots els periodistes poden utilitzar per trobar les fonts més ràpid, explicar històries millor, i crear una major audiència per a la seva feina”, assegura la xarxa de microblogging.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram