El proper 20 d’abril finalitza el termini per inscriure campanyes al concurs endegat pel festival d’innovació en comunicació i new media Sitges Next, que se celebra els dies 29 i 30 de mateix mes. Les peces s’han d’haver exhibit durant l’any 2015 en qualsevol tipus de suport.

El concurs de campanyes de comunicació, la principal novetat del certamen, consta de set guardons: Gran Premi Sitges Next (a la campanya o projecte més innovador), Estratègia i creativitatContingutsData i tecnologiaNew mediaWhat’s Next i Talent.

Les categories estan formades per diferents subcategories (en total són 25) per tal de segmentar el concurs en funció dels continguts de les campanyes o les seves adaptacions i processos.

El preu d’inscripció és de 75 euros per campanya (si se’n presenten tres la quarta és gratuïta), excepte per a la categoria What’s Next, que és de 50 euros. 

El jurat està format per Rafa Soto, fundador de l’agència Herraiz Soto & Co; Àlex Ademà, director creatiu digital a DDB i director acadèmic a Brother Barcelona; Ferran López, director creatiu freelance a Abbott Mead Vickers BBDO London; Xavi Tribó, cap de tecnologia a Glassworks Barcelona; Gil Blancafort, fundador CEO de l’agència Yslandia; Emma Pueyo, directora creativa freelance; André Hilário, gerent de marca global d’Adidas, i Isahac Oliver, director creatiu executiu a &Rosàs Barcelona.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram