Un estudi de l’Associació per a la Investigació dels Mitjans de Comunicació (AIMC) conclou que el 18,5% dels internautes accedeix el mateix dia a la televisió de forma tradicional i a través d’internet. El percentatge s’incrementa fins al 54% si l’accés ha estat en l’últim mes. Aquesta és una de les principals conclusions de La televisió: tradicional vs online, que també indica que l’11% del consum de televisió entre els internautes es realitza a través de la xarxa, i que d’aquest el 67,8% es fa via streming.

Segons el document, el 72,2% dels que accedeixen als dos tipus de televisió veuen la televisió convencional la mateixa estona que abans, cosa que provoca que el consum online incrementi el temps total dedicat al mitjà. En canvi, per a un 27,8% sí ha suposat certa reducció del consum televisiu tradicional. A banda, dels que només accedeixen a la televisió tradicional, un 20% ho argumenta perquè la seva connexió a internet és lenta.

Pel que fa als dispositius amb els que s’accedeix a la televisió online, un 38% del temps de visionat s’utilitza ordinador portàtil; un 28%, un ordinador de sobretaula; un 11,2%, el telèfon mòbil; un 8,7%, televisor connectada a internet; el 6,6%, un disc dur connectat a la TV; el 3,4%, un reproductor d’MP3/MP4; un 1,9%, una tauleta, i un 1% una videoconsola.