Unidad Editorial ha reorganitzat el seu departament comercial per posar el focus en la marca tot unificant els equips d’online i offline. La nova estructura consta de sis grans àrees en lloc de set: premsa, internet i mòbil, dirigida per Gonzalo Casas; delegacions, salut i internacional, per Mar de Vicente; solucions globals, a càrrec de José Luis Sánchez Crespo; revistes, dirigida per Sandra Santero; suplements, per Natalia García, i last lap, amb Fernando de Portugal, Diego Muñoz i Jesús Rodríguez.

A més, dins de l’àrea de premsa, internet i mòbil hi ha un director per a les tres capçaleres: El Mundo (Juan Goyanes), Marca (Arantxa Sánchez) i Expansión (Miguel Suárez). També depenent de la divisió dirigida per Gonzalo Casas hi ha tres subàrees transversals: programàtica (Mariano Sarmiento), tràfic (Cristina Chica), i branded content i formació online (Eduardo Basarte).

Fins ara, el departament comercial d’Unidad Editorial s’estructurava en set àrees: premsa, salut i audiovisual; transversal/key account; internet i mòbil; màrqueting publicitari; administració de vendes; revistes; i suplements.

Finalment, segueixen en l’estructura comercial com a departament staff, màrqueting publicitari, a càrrec de Mar González, i coordinació de vendes i conferències, amb Mari Carmen Martín San Juan. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram