Unidad Editorial ha creat la direcció general de publicacions, al capdavant de la qual ha situat Aurelio Fernández, fins fa ara director de coordinació editorial i comunicació, i que dependrà directament del president executiu del grup, Antonio Fernández-Galiano. L’objectiu és enfortir i potenciar les sinergies del conjunt de capçaleres, des d’El Mundo, Marca i Expansión fins a les revistes i les publicacions tècniques.

Més concretament, la tasca d’Aurelio Fernández intervindrà en la potenciació dels processos de producció de continguts audiovisuals, així com en la definició i el desenvolupament d’accions que reforcin la implantació dels mitjans d’Unidad Editorial a les xarxes socials.

A més, s’ocuparà de l’establiment de “criteris comuns en benefici de la coherència informativa” entre publicacions segons la línia editorial del grup, i desenvoluparà la difusió dels continguts informatius a nivell internacional.

Finalment, Fernández continuarà encarregant-se de l’organització i la gestió dels recursos tècnics i humans de les diferents redaccions, així com de la comunicació del grup.

Impuls de l’estratègia digital

La creació d’aquesta nova direcció de publicacions es produeix en el marc de l’estratègia digital que està implementant Unidad Editorial. Per reforçar-la, el grup també ha incorporat Carmela Ríos com a responsable de noves narratives, que s’encarregarà d’impulsar projectes de periodisme mòbil i nous formats, i la promoció de continguts que alternin vídeo, fotografia i xarxes socials. A més, Gabriela Bolognese ha estat nomenada directora d’estratègia digital d’elmundo.es. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram