Aquest dijous arrenca a la Universitat de Vic mCommunication: Jornades Científiques sobre Comunicació Mòbil, que fins dissabte acollirà diversos experts per debatre sobre la problemàtica dels nous models de comunicació mòbil al món i, més concretament, en el terreny dels continguts i les plataformes digitals.

Organitzades pel Grup de Recerca d’Interaccions Digitals, les jornades es proposen analitzar els agents que conformen el panorama actual de la comunicació mòbil; estudiar les tendències de l’ecologia de la comunicació dels dispositius mòbils; conèixer la cadena de valor centrada en la tecnologia oberta i tancada, polítiques públiques, segmentació de les audiències i la usabilitat; conèixer les experiències dels models de negoci, i dissenyar escenaris potencials per a l’evolució futura de l’ecosistema del mitjà.

Les jornades, que són gratuïtes, tot i que cal inscriure-s’hi, es divideixen en tres taules: una sobre ecosistema mòbil; una segona sobre continguts i consum digitals mòbils, i una darrera sobre mMarketing i publicitat en smartphones.