Vocento ha arribat a un acord per comprar el 50,03% de l’accionariat de Premium Leads, empresa d’Ipglobal especialitzada en la captació i generació de leads qualificats (usuaris que cedeixen voluntàriament dades a les empreses als registres dels webs) a través de tecnologies i solucions pròpies combinades amb estratègies de màrqueting digital.

El grup destaca que aquesta adquisició li permet optimitzar la seva estratègia comercial digital i aconseguir incrementar la rellevància i el posicionament de marca a través dels registres dels contactes que fidelitza amb diferents campanyes.

Vocento assenyala que, per fer front als nous reptes del mercat i aconseguir uns resultats més eficients, la solució passa per la combinació del branding (accions per millorar el posicionament de marca de l’empresa) i la performance (l’optimització d’aquestes accions per assolir els objectius comercials).

Amb l’adquisició de Premium Leads, diu, aconsegueix “agrupar un conjunt diversificat d’estratègies digitals capaces de generar trànsit qualificat des de múltiples fonts per produir leads amb el major potencial de conversió i transacció”.

D’aquesta manera, Vocento busca reforçar la seva posició comercial general al mercat, enriquir l’oferta dels seus clients, i agregar valor afegit a l’audiència. A més, obre la possibilitat de crear marketplaces verticals que permetin connectar les demandes de serveis de les seves audiències generant leads als clients i potenciar serveis de digitalització ja existents per a pimes (Local Digital Kit) i classificats (pisos.com, Sumauto, Oferplan…).