Vocento ha adquirit el 100% del Grup GSR-Produccions de Gastronomia, dedicat a l’organització d’esdeveniments, promoció i comunicació en els àmbits de la gastronomia, l’enologia, l’hostaleria i la restauració. L’operació s’emmarca en l’estratègia de diversificació endegat l’any passat, quan Vocento va comprar l’empresa organitzadora de Madrid Fusión.

Fundat el 1994 per Roser Torras, el Grup GSR edita la revista digital 7 Caníbales; organitza activitats populars com la fira Mercat de Mercats o el festival Tast a la Rambla de Barcelona; dirigeix esdeveniments com San Sebastián Gastronomika, Alimentaria Experience i Hostelco Experience, i produeix el concurs San Pellegrino Young Chef, entre d’altres.

Vocento assenyala que l’adquisició de GSR li suposa incorporar una marca de prestigi en l’àmbit gastronòmic, a més d’uns coneixements que permetran al grup oferir altres serveis i augmentar la seva presència a Catalunya.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram