En els primers tres mesos de l’any, Vocento ha obtingut unes pèrdues netes de 10,391 milions d’euros, un 15,2% més que els 9,023 milions negatius assolits durant el mateix període de 2016. Pel que fa al resultat d’explotació, el grup registra unes pèrdues de 8,349 milions d’euros, un increment del 12,5% respecte els 7,420 milions de fa un any.

En el primer trimestre de 2017, el grup ha reduït els ingressos un 5,2%, passant dels 106,865 milions d’euros de l’any passat a 101,256. En aquest àmbit, els ingressos publicitaris creixen un 0,9% (fins als 36.724 milions d’euros), els de la venda d’exemplars cauen un 8,9% (42.356 milions), i els altres ingressos (audiovisuals i promocions) reculen el 7,5% (22.176 milions).

Pel que fa a les despeses d’explotació (sense amortitzacions) de Vocento, els primers tres mesos han estat de 105,365 milions d’euros, un increment del 3,9% respecte els 109,645 milions del mateix període de 2016.

Per unitats de negoci, els mitjans impresos registren unes pèrdues d’explotació de 6,638 milions d’euros, doblant els 3,321 de l’any passat. En concret, ABC perd 5,460 milions (un increment del 38,9%), i els suplements i les revistes 1,062 milions (+67,1%). Per la seva part, els diaris regionals registren un resultat negatiu de 116.000 euros, en contrast amb l’1,246 milions de benefici de fa un any.

En canvi, el conjunt de la divisió audiovisual de Vocento assoleix un benefici d’explotació de 2,396 milions, un 8,2% més que els 2,213 de 2016. En aquest cas, la TDT obté un resultat positiu d’1,252 milions (-12,6%), la ràdio de 622.000 euros (-2,9%), i els continguts de 522.000 euros (multiplicant per 3,7 els de fa un any).