El grup Vocento ha posat en marxa Relevo, un nou diari digital esportiu amb el qual aspira a captar “els consumidors d’informació esportiva desencantats, la generació Z i el públic femení”, tant pels continguts com pel formats i les narratives emprades.

“Relevo vol explorar altres models d’explicar l’emoció de l’esport, de tots els esports, per convèncer totes les audiències, especialment els grups més allunyats de la informació esportiva tradicional, les generacions més joves, les dones i els lectors defraudats amb la barreja de continguts i l’abús del clickbait”, assenyala Óscar Campllo, director del mitjà.

L’ambició de la nova capçalera de Vocento és oferir un periodisme esportiu “innovador, rigorós, independent, inconformista i allunyat del forofisme”. En aquest sentit, aposta per “l’esport i només per l’esport”; és a dir, “sense continguts generalistes i banals”.

Relevo feia uns mesos que ja estava actiu amb perfils a Twitter, TikTok, Twitch i Instagram, però fins aquest dijous no va posar en marxa el web.