Els primers tres mesos de l’any, Vocento ha registrat unes pèrdues netes de 9,188 milions d’euros, en contrast amb el benefici de 3,539 milions assolit en el mateix període de 2022. A més, el grup obté unes pèrdues d’explotació de 7,828 milions, un 54,7% més que els 5,059 de l’any passat.

El primer trimestre, Vocento va ingressar 83,384 milions d’euros, un increment del 9,2% respecte dels 76,333 milions de 2022. Dels ingressos, els publicitaris van ser de 35,993 milions (+10,9%); els de la venda d’exemplars 25,544 milions (–6,2%) i els altres ingressos (audiovisuals i promocions) de 21,847 milions (+31,1%).

Pel que fa a les despeses d’explotació de Vocento (sense amortitzacions), de gener a març van ser de 85,373 milions d’euros, un increment de l’11,9% en comparació del mateix període de 2022.

Per unitats de negoci, els periòdics registren unes pèrdues d’explotació de 6,646 milions d’euros, un augment del 74,2%, amb uns ingressos de 67,081 milions (+6,3%). En concret, ABC perd 5,227 milions (un empitjorament del 61,8%) i els suplements i les revistes 545.000 euros (l’any passat 329.000). Per la seva part, els diaris regionals registren un benefici d’explotació d’1,099 milions (184.000 euros el 2022).

Pel que fa a la divisió audiovisual de Vocento, el primer trimestre assoleix un benefici d’explotació de 660.000 euros, un augment 10,7%, amb uns ingressos d’1,180 milions (+6,6%). En aquest cas, la TDT obté un resultat negatiu de 89.000 euros (el 2022 van ser 87.000), mentre que la ràdio registra 749.000 euros de benefici (+10%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram