Vocento ha tancat la primera meitat de l’any amb unes pèrdues netes d’11,109 milions d’euros, quan en el mateix període de 2022 va obtenir un benefici de 5,016 milions. Pel que fa al resultat d’explotació, el grup registra unes pèrdues de 8,036 milions d’euros, més que quadruplicant els 1,725 milions negatius de l’any passat.

De gener a juny de 2023, Vocento va tenir uns ingressos de 171,345 milions d’euros, un 4,7% més que els 163,659 de fa un any. Per la seva part, les despeses (sense amortitzacions) van ser de 167,356 milions, un augment del 8,1%.

En el capítol d’ingressos, 50,856 milions van ser generats per la venda d’exemplars (–5,3%), 75,472 per la publicitat (+4,6%) i 45,018 milions pel concepte d’altres ingressos (+19,1%).

Per divisions, la premsa obté unes pèrdues d’explotació de 6,545 milions d’euros, quan en el primer semestre de 2022 va registrar un benefici d’1,272 milions. Aquí els ingressos creixen un 1,6% fins als 137,785 milions.

En aquest àmbit, els diaris regionals obtenen un benefici d’explotació de 3,497 milions (–39,9%), mentre que l’ABC perd 6,127 milions (+76,1%) i els suplements i les revistes 129.000 euros (216.000 euros de benefici el 2022).

Quant a l’audiovisual, Vocento registra un benefici d’explotació d’1,288 milions d’euros, un 8,2% més que els 1,190 milions dels primers sis mesos de 2022, ara amb ingressos de 2,389milions (+6,3%).

En aquesta divisió, la ràdio registra un benefici d’explotació d’1,488 milions d’euros (+8,6%), mentre que el negoci de la TDT perd 188.000 euros (+5,9%) i els continguts 12.000 euros (els quadruplica).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram