Existeixen guanyadors d’aquesta terrible crisi sanitària i econòmica en la qual estem immersos. No ho són per voluntat pròpia, sinó que les circumstàncies han fet que algunes empreses hagin vist millorada la seva productivitat.

Entre aquestes companyies cal destacar, sense cap dubte les que es dediquen a oferir continguts online, i si parlem d’aquestes, YouTube i Netflix són les clares vencedores. En el cas de la plataforma de vídeos propietat de Google els números ens indiquen un creixement sense parangó.

Segons dades de l’empresa 2Tube, amb unes audiències mensuals de 8 milions d’espectadors a Espanya, el consum de vídeos de YouTube ha augmentat en un 55% des que va començar el confinament.

En aquest sentit, les visualitzacions dels seus vídeos van passar dels 58 milions de visites als 90 en el context de la quarantena a Espanya, sent els canals infantils els que van experimentar un major creixement. Aquí les reproduccions van passar dels 47 milions als 73 milions en els dies de confinament.

Però no sols hi ha hagut un augment del nombre de visites, la qual cosa, donada la situació de reclusió era esperable. Les xifres d’aquesta empresa també demostren que la forma en què ens acostem als continguts ja ha canviat de manera definitiva. El 60% dels vídeos de la firma que es van visualitzar a YouTube van ser vistos des dels telèfons mòbils.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram