El Grupo Zeta ha segellat una aliança amb Integral Ad Science per verificar el seu inventari publicitari i optimitzar-lo per aconseguir i millorar els objectius dels seus anunciants. Amb l’acord es persegueix assegurar la visibilitat dels anuncis, la seguretat de marca i prevenir el frau publicitari, considerades les principals preocupacions dels anunciants.

“La solució d’IAS ens permet maximitzar el rendiment del nostre inventari, conèixer millor el comportament de la nostra audiència i optimitzar el flux de treball amb un sistema automatitzat en temps real, oferint a més millors resultats als nostres anunciants, cosa que és una obsessió en el nostre dia a dia”, assenyala Carlos García Acevedo, director general comercial de Zeta.

“Aquest acord és un pas més en l’estratègia de transformació digital iniciada per Grupo Zeta, i que volem que ens situï com a mitjà de referència en el sector en termes de qualitat de servei i innovació publicitària”, afegeix el directiu.

“Des d’IAS estem entusiasmats en firmar el primer acord estratègic d’aquest tipus i millorar l’ecosistema publicitari a Espanya. La nostra tecnologia i data ofereix als anunciants i mitjans la tranquil·litat que la seva publicitat influirà sobre els consumidors desitjats, aportant valor real a les seves campanyes”, indica Carter Nicholas, director general d’Integral Ad Science a Espanya i Portugal.