Els quioscos compten amb una nova revista setmanal, Rumore, que duu per lema “una nova forma d’alimentar la teva ment i el teu cor”. La nova publicació de Grupo Zeta té una periodicitat setmanal, amb 84 pàgines, i un preu d’1 euro. El tiratge és de 140.000 exemplars.

Rumore es presenta com una “nova forma d’analitzar les notícies del cor, més fresca, real i divertida”. A més, l’actualitat es complementa amb 16 pàgines de passatemps basats en personatges d’actualitat, els quals un cop resolts permeten optar a diferents premis.

“Aquesta publicació val més del que costa i costa molt menys del que ofereix. La fórmula Rumore dura tota la setmana i, a més de mantenir la seva ment desperta, permet les lectores guanyar premis”, assenyala el director de l’àrea de revistes del cor de Zeta, Álvaro García.

La nova revista es dirigeix a una dona activa, de 45 anys en endavant, que es cuida, que es preocupa pel seu aspecte i salut, que decideix el consum, les compres, els viatges i l’oci a la llar, segons explica l’editora.