El grup Zeta deixa Corporación de Publicidad de Medios (CPM) i a partir de l’1 de gener recuperarà la comercialització de totes les edicions digitals dels seus diaris, entre els quals El Periódico de Catalunya, Mediterráneo, Sport i Diario La Grada. Amb aquesta mesura, l’editora aposta per adaptar-se a les noves realitats del mercat amb l’objectiu d’oferir un servei integral als clients i agències de mitjans. És a dir, la comercialització conjunta de les edicions impreses i digitals.

En els darrers cinc anys, Zeta realitzava la seva comercialització digital a través de CPM, empresa participada al 50% amb Editorial Prensa Ibérica, la qual el gener de 2013 es va aliar amb Unidad Editorial a Unidad de Medios Digitales.

L’equip comercial digital de Zeta Gestión de Medios, divisió de la qual és responsable Marta Bilbao, estarà dirigida per Enrique Blanc i es reforçarà amb un equip de més d’una desena d’especialistes, segons informa el grup.

Zeta destaca que el seu projecte digital veu refermat després de la signatura del contracte amb DoubleClick for Publishers de Google. A banda, el grup forma part de PMP Medios, una plataforma de venda automatitzada de publicitat digital impulsada al setembre pels principals grups editorials. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram